loading...
مرکز معلومات عمومی و دانلود پایان نامه
مدیر سایت بازدید : 406 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

روش تهیه انواع ماسک گیاهی

گیاهان دارویی زیادی وجود دارند که با خواص طبیعی و اعجاب آور خود می توانند زیبایی و سلامت را به پوست ما بازگردانند. در این فایل با انواع ماسک های گیاهی برای پوست های مختلف آشنا شده و طرز تهیه آنها را نیز خواهید آموخت به شکلی که به راحتی در خانه می توانید بهترین و موثرترین ماسک های گیاهی را تهیه و از اثر آن نیز مطمئن باشید. حتی اگر آرایشگر بانوان باشید این فایل به شما کمک بسیاری خواهد کرد تا رضایت مشتریانتان را بیشتر جلب کنید. این فایل بر روی هر کامپیوتری و بدون نیاز به نصب برنامه ای خاص اجرا خواهد شد.

 

...

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید

 


مدیر سایت بازدید : 537 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

غذاهایی که باعث درخشش پوست شما می شود

۱. شیر

یک چیز عالی برای پوست و مو، شیر دارای ریبوفلاوین (ویتامین ب۲) است که گلوتاتیون را بازسازی می‌کند، آنتی اکسیدانی قوی برای ترمیم بافت‌ها. همچنین شیر یک منبع طبیعی برای ویتامین آ نیز هست، که به شما کمک خواهد کرد پوست و مویی زیبا بدست بیاورید.

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

مدیر سایت بازدید : 376 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

چگونگی مراقبت از پوست در مسافرت


    مسلم است که در سفر به راحتی به همه مواد دسترسی ندارید؛ در اینجا فهرستی از مواد طبیعی مفید برای پوست همراه خواص آنها را برای شما شرح می دهیم تا در سفر نیز با توجه به آنچه در دسترس دارید بتوانید پوست خود را تغذیه کنید:

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 


مدیر سایت بازدید : 396 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

پوست تان را خانه تکانی کنید


•    رنگ پوست تان را روشن کنید
۲سفیده تخم مرغ را با آب یک لیموترش تازه مخلوط کنید. سپس این مخلوط را به خوبی بزنید تا کاملا حالت کرمی شکل پیدا کند. قبل از این که شب به تخت خواب بروید، این کرم را به صورت تان بمالید. زمانی که از این کرم استفاده می کنید باید حتما هنگام روز کرم ضدآفتاب بزنید.

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

مدیر سایت بازدید : 341 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

انتخاب لباس برای کسانی که موی مشکی و چشمان قهوه ای دارندانتخاب لباس برای کسانی که موی مشکی و چشمان قهوه ای دارند 

     انتخاب رنگ لباس برای کسانی که موهای مشکی و چشمان قهوه ای دارند کمی مشکل است زیرا باید رنگی انتخاب کنند که هم با رنگ چشمها و هم با رنگ موهایشان هماهنگ باشد . بطور کلی این افراد بهتر است بیشتر رنگهای خنثی انتخاب کنند اما یادتان باشد که در هنگام انتخاب رنگ لباس ، علاوه بر رنگ چشم و مو ،باید به رنگ پوست هم خیلی توجه کنید.

 

...

 

 

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..


مدیر سایت بازدید : 476 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

چگونگی تشخیص عطر های تقلبی چگونگی تشخیص عطر های تقلبی    این روزها در بازار عطر آنقدر كالای تقلبی وجود دارد كه گاهی آنقدر كه پول می‌دهی عطر نمی‌خری! البته با این قیمت‌های نجومی عطرها، حق دارید كه انتظار كالای اصل و با كیفیت مطلوب داشته باشید و با وسواس خرید كنید ولی آیا تشخیص عطرهای اصل و تقلبی به همین سادگی‌هاست؟

    همیشه پای چین در میان است

    معمولا كالاهایی كه مشابه اصل است از چین می‌آید. البته عطرهای غیر اصل كه از چین می‌آید در خود چین هم تقلبی محسوب می‌شود؛ یعنی عطری كه با نام یك برند معروف در چین تولید شده باشد اینطور نیست كه تحت لیسانس كمپانی اصلی باشد و به سفارش آنها و با درجه‌بندی متوسط تولید شود.

 

...

 

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..


مدیر سایت بازدید : 437 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

مضررات خط چشم 


استفاده از انواع لوازم آرايش چشمي مانند خط چشم‌هاي مايع يا مدادي و سرمه‌هايي که داخل چشم کشيده مي‌شوند، مشکلاتي را براي خانم‌ها به وجود مي‌آورد.



اين مواد شيميايي قادرند با بافت داخلي پلک و اشک چشم تماس پيدا کنند و وقتي با اشک چشم مخلوط و به‌تدريج وارد سطح داخلي چشم شوند، با سفيدي و سياهي چشم هم در ارتباط مستقيم قرار مي‌گيرند و قرنيه و ملتحمه چشم را تحت‌تاثير قرار مي‌دهند.

 

...

 

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..


مدیر سایت بازدید : 766 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

می‌دهد غافلند.
 
پوشاندن موهای سفید می‌تواند شما را 10 سال جوان تر نشان دهد. امروزه رنگ کردن موها خیلی آسان است و حتی افراد مبتدی در خانه هم می‌توانند نتیجه بگیرند.
 
قبل از اینکه تصمیم قطعی به رنگ کردن موهای خود بگیرید، لازم است ابتدا انواع رنگ مو را بشناسید. موهای سفید هر فرد با انتخاب رنگ موی مناسب رنگ طبیعی خود را باز خواهد یافت.

اگر موهایتان 25% یا کمتر سفیدی دارد ، شما می‌توانید از رنگ موهای نیمه دائمی استفاده کنید. این نوع رنگ، بدون ایجاد تغییر در حالت طبیعی مو، رنگ را به لایه بیرونی آن اضافه می‌کند و به مدت 6 تا 15 مرتبه شستشو با شامپو دوام دارد.
رنگ موهای نیمه دائمی ملایمتر هستند و به موها کمتر آسیب می‌رسانند.
 
اگر شما P-25  موهایتان سفید است می‌توانید نوعی از رنگهای نیمه دائمی با دوام بیشتر را انتخاب کنید که بعد از   20 تا 25 بار شامپو کردن از بین می‌روند.

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

مدیر سایت بازدید : 298 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

مدل لباس

    در این قسمت می خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهیم.
   معمولا در این قسمت ما شما را با کارهایی آشنا می کنیم تا با انجام آنها بتوانید تیپ زیبایی بدست آورید. اما هر چند وقت یکبار بد نسیت که این روند را متوقف کنیم و چیزهای دیگری را هم به شما آموزش دهیم.  در این قسمت می خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهیم.

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

درباره ما
Profile Pic
جامع ترین بانک معلومات عمومی , سرگرمی و دانلود مقاله , پایان نامه ,نرم افزار , آزمون استخدامی , نمونه سوالات در تمامی رشته ها و ... و هرآنچه به دنبال آن هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 327
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,187
  • بازدید ماه : 1,187
  • بازدید سال : 45,659
  • بازدید کلی : 297,782
  • کدهای اختصاصی



    .:ارسال برای یک دوست:.

    نام شما :

    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: