loading...
مرکز معلومات عمومی و دانلود پایان نامه
مدیر سایت بازدید : 472 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

احساس مردان عشق است یا هوس؟

    حتی بهترین پسرها هم ممکن است فقط به دنبال رابطه‌جنسی باشند. مردها روش‌های مختلفی برای ایجاد این رابطه بدون متعهد شدن دارند. این نوع مردها به چیزی که می‌خواهند دست پیدا می‌کنند و وقتی راضی شدند، می‌روند. روابط عمیق معنای چندانی برای آنها ندارد.

مردهای زیادی برای به دست آوردن رابطه‌جنسی از روش‌های بسیار هوشمندانه و تخصصی استفاده می‌کنند؛ تاحدی که پی بردن به قصد واقعی آنها برای خانم‌ها سخت می‌شود.

 

در زیر به چند نشانه اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد مردی از شما فقط رابطه‌جنسی می‌خواهد:

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 


مدیر سایت بازدید : 297 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

چگونه او را عاشق خود کنید؟
 
    در برابر دیگران او را مورد انتقاد قرار ندهید. اگر حس می کنید همسرتان نیاز به کمی انتقاد سازنده دارد، به هیچ وجه آن را مطرح نکنید مگر خصوصی و با لحنی دوستانه ،مورد انتقاد قرار گرفتن در جمع، سبب پایین آمدن عزت نفس و جریحه دار شدن احساسات می گردد.

    یکی از اشتباهات جبران ناپذیر زوج ها بعد از آغاز زندگی مشترک، فراموش کردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یکدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی ها می شود. غافل از اینکه این مساله باعث دور شدن و دلخوری زن و شوهر از یکدیگر و ایجاد فاصله بین آن دو می گردد.

    در حالی که با یک شاخه گل، یک کلمه محبت آمیز و چند دقیقه صحبت صمیمانه می توان مشکلات و دلخوری ها را از سر راه برداشت و زندگی شیرینی را در کنار همسر خود در پیش گرفت. شاید باور نکنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد:

۱- برای او پیام های محبت آمیز بفرستید. به تلفن همراه او پیامی صمیمانه بفرستید. مطمئن باشید که این کار هم شیرین و هم جالب است.

 

...

 

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

 

مدیر سایت بازدید : 744 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

از ابتداي آميزش تا لحظه زايمان از نظر اسلام


آموزش آمیزش ، نحوه ارتباط جنسی با همسر ، همه چیز درباره ی رابطه ی زناشویی و جنسی با همسر ،دعا برای فرزنددار شدن در حیت آمیزش ، اوقاتی که عمل آمیزش و جنسی و جماع مکروه هست ، مشکلات دوران بارداری ، توصیه هایی که مخصوص دوران بارداری هست


خلاصه : در زندگانی رسول اکرم (ع) دیده می شود که برای انعقاد نطفه حضرت زهرا (ع) به امر خداوند چهل روز از حضرت خدیجه فاصله گرفت و پس از چهل روز عبادت و روزه داری ، با غذایی که از بهشت آورده شد افطار کرد ، آنگاه نطفه حضرت زهرا (ع) منعقد شد .

 

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

مدیر سایت بازدید : 311 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

ای کاش زن زندگی ام این رازها را می دانست

1– مرا تحسین کن.
2 – می دانم که همیشه با من موافق نیستی و برخی از تصمیم هایم را نمی پسندی، اما همیشه تاکید کن که عاشقم هستی.
3 – سعی کن نیازهای مهم مرا برطرف کنی، مثل نیاز جنسی و صداقت.
4 – مرا همین طور که هستم بپذیر و سعی نکن مرا تغییر دهی.
5 – طوری با من رفتار کن که احساس کنم بی همتا هستم. گاهی مردها مثل پسربچه ها می شوند.

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

 

مدیر سایت بازدید : 332 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 انتظارات زنان از یک مرد ایده آل
 
زمانی كه پای عواطف به میان می‌آید خیلی از زنان هنوز شیوه مردان سنتی را ترجیح می‌دهند، به خصوص در ابتدای زندگی مشترك. آنها به خوبی می‌توانند از پس كارهایی همچون باز كردن در یا جابه‌جا كردن صندلی بربیایند ولی وقتی تامل می‌كنند یعنی از شما انتظار ادای احترام و همكاری دارند و توقع دارند شما این كارها را برای او انجام دهید.
آهای آقایان، می‌دانید زنان تان از شما چه انتظاری دارند؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید؟ این راهنمایی است كه به شما می‌گوید همسران‌تان چه توقعاتی از شما دارند و چگونه می‌توانید همسری ایده‌آل باشید.
1. به عواطف او احترام بگذارید
بگذارید گریه كند
زنان همیشه قدردان مردهایی هستند كه به عواطف و احساسات‌شان اهمیت می‌دهند. به خصوص وقتی از چیزی ناراحتند. از همسرتان بپرسید از چه ناراحت است و اگر گریه می‌كند به او دستمال تعارف كنید. مطمئن باشید ابراز احساسات باعث تقویت رابطه می‌شود.
2. اهمیت آنچه می‌پوشید
با نظر او لباس بپوشید

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

مدیر سایت بازدید : 448 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (1)

داستان جدایی

   اون شب وقتی به خونه رسیدم دیدم همسرم مشغول آماده کردن شام است، دست شو گرفتم و گفتم: باید راجع به یک موضوعی باهات صحبت کنم. اون هم آروم نشست و منتظر شنیدن حرف های من شد. دوباره سایه رنجش و غم رو توی چشماش دیدم. اصلا نمی دونستم چه طوری باید بهش بگم، انگار دهنم باز نمی شد. هرطور بود باید بهش می گفتم و راجع به چیزی که ذهنم رو مشغول کرده بود، باهاش صحبت می کردم. موضوع اصلی این بود که من می خواستم از اون جدا بشم. بالاخره هرطور که بود موضوع رو پیش کشیدم، از من پرسید چرا؟! اما وقتی از جواب دادن طفره رفتم خشمگین شد و در حالی که از اتاق غذاخوری خارج می شد فریاد می زد: " تو انسان نیستی"

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

مدیر سایت بازدید : 332 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

    شل شدن مرزهای خانوادگی یک تاثیر دیگر هم دارد و آن این که شما پای صحبت دیگران می نشینید، از تجربه های آنها می شنوید و زندگی تان را با زندگی آنها مقایسه می‌کنید

    شما همان طور که بعد از ازدواج یک خانه مستقل دارید، باید مرزهای مستقل و چارچوبهای مشخص هم داشته باشید و درست مثل یک مرزبان، از حریم خانواده‌تان دفاع کنید. به قول معروف، حرمت امامزاده را متولی‌اش نگه می‌دارد و حرمت خانواده شما را شما.

 

...

 

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

 

مدیر سایت بازدید : 313 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

    بهترین راه برای ابراز عشق

    برای ابراز عشق راه های بسیار زیاد وجود دارد که برخی از آنها بسیار ساده هستند بنابراین شما نمی توانید برای انجام ندادن این کار مهم بهانه ای بیاورید .

    اگر همسرتان بداند که چقدر دوستش دارید زندگی مشترک مستحکم تر و شادتری خواهید داشت . برای ابراز عشق راه های بسیار زیاد وجود دارد که برخی از آنها بسیار ساده هستند بنابراین شما نمی توانید برای انجام ندادن این کار مهم بهانه ای بیاورید .
به او بگویید ساده ترین راهی که برای ابراز عشق وجود دارد این است که به همسرتان بگویید چقدر دوستش دارید و عشقتان را برایش توصیف کنید. به یاد داشته باشید که اگر از خیلی زیاد از عبارت « دوستت دارم » استفاده کنید ممکن است کم کم معنای واقعی خودش را ازدست بدهد اما اگر به موقع و با احساس و درست درزمانی که سرشار از انرژی و عشق هستید از این عبارت جادویی استفاده کنید ، نتیجه خیلی خوبی خواهید گرفت و همسرتان کاملا" درک خواهد کرد که چقدر دوستش دارید.

 

...

 

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 

مدیر سایت بازدید : 339 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ناتوانی جنسی آقایان

    تحقیقات پژوهشگران در آلمان نشان می دهد که ناتوانی جنسی مردان نشانه بسیار مهمی برای بیماری های قلبی- عروقی و حملات قلبی مرگ بار است.

 

...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..

 


مدیر سایت بازدید : 393 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 اگر می خواهید زندگی زناشویی خوبی داشته باشید مطمئن شوید که همسرتان به خوبی بخوابد و استراحت کند!


bankproject.rzb.ir

اگر همسر شما شب قبل به خوبی نخوابیده باشد احتمال بروز بحث و درگیری بین شماو همسرتان، فردای آن روز بیشتر از همیشه است.این مسئله در تحقیقات دانشگاه "پیتزبورگ" مشخص شده اند.
 
البته باید گفت این نتیجه در مورد زنان صدق می کند و نه مردان!

 

 
...

..:: بقیه در ادامه مطلب ::..



تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
جامع ترین بانک معلومات عمومی , سرگرمی و دانلود مقاله , پایان نامه ,نرم افزار , آزمون استخدامی , نمونه سوالات در تمامی رشته ها و ... و هرآنچه به دنبال آن هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 327
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 1,262
  • بازدید سال : 45,734
  • بازدید کلی : 297,857
  • کدهای اختصاصی



    .:ارسال برای یک دوست:.

    نام شما :

    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: