loading...
مرکز معلومات عمومی و دانلود پایان نامه
مدیر سایت بازدید : 308 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس روز عشق (ولنتاین/سپندار مذگان)

 

عشق تنها دلیل زندگی است، ولنتاین مبارک.

.

.

.

مهم نیست ولنتاین یا سپندارمذگان هر دو بهانه اند برای اینکه به تو بگویم... بی بهانه دوستت دارم

.

.

.

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم. امیدوارم این روز، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه.

.

.

.

به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می گردد.

.

.

.

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گل های باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند.

ولنتاین مبارک

.

.

.

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی. اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی

ولنتاین مبارک

.

.

.

عربستان و بسیاری از کشورهای عربی فردا را ولنتاین اعلام کردند

.

.

.

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

.

.

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی.

ولنتاین مبارک

.

.

.

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع... اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن می گیری

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

.

.

.

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

.

.

.

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک

.

.

.

من یه سری هدیه گرفتم... اما نمی دونم این ولنتاین کیه که هدیه ها رو بدم بهش

.

.

.

گاو و الاغ و اردک، کبریت و گاز و فندک، جوجه و مرغ و لک لک، ولنتاینت مبارک

.

.

.

تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمی میرند... ولنتاین مبارک

.

.

.

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک

.

.

.

شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد، غریبم، بی کسم، من دست غم، غم دست من بوسد، ولنتاین مبارک

.

.

.

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته می میرم برات!

ولنتاینت مبارک!

.

.

.

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم. عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم

ولنتاین مبارک

.

.

.

عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به یادش باشی

ولنتاینت مبارک عزیزم

.

.

.

قلبمو هدیه میدم بهت. مواظبش باش. نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی

ولنتاین مبارک

.

.

.

عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند. روز ولنتاینت مبارک

.

.

.

آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده است و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من می تپد

ولنتاین مبارک

.

.

.

بخاری روی شمعک، با پول توی قلک، تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم، تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک، با دنیا نازو چشمک، ولنتاینت مبارک

.

.

.

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

.

.

.

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست

عزیزم ولنتاین مبارک

.

.

.

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت... هیچ ادایی جای اون ناز و اداتو نگرفت... پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت. ولنتاین مبارک

.

.

.

عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم. تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنهاترین باشی. ولنتاین مبارک

.

.

.

ای دوست دلت همیشه زندان من است/آتشکده عشق تو از آن من است

آن روز که لحظه وداع من و توست/آن شوم ترین لحظه عمر من است

"سپندار مذگان" مبارک عزیزم

.

.

.

قلبم مطمئنه که تو رو خیلی دوست داره

هر چقدر که زمان می گذره عشق من هم به تو بیشتر میشه

با لبخند شاد تو و چهره دوست داشتنیت هیچ کس هرگز نمی تونه جای تو رو بگیره

برات آرزوی یه ولنتاین شاد رو دارم

.

.

.

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم اما به شرط اینکه مواظبش باشی، نه به خاطر اینکه قلب منه، نه، به خاطر اینکه تو توشی

.

.

.

سپندار مذگان روز دلباختگان ایرانی بر تو ای ایرانی عاشق مبارک باد

.

.

.

میدانی که من هر روز، با تو بودن را جشن می گیرم.

خواهشی از تو دارم...

بیا عشق مان را "سپندار مذگان" جشن بگیریم.

.

.

.

درگذشت شهید ولنتاین را به شما جوان گرامی تبریک عرض می نمایم

.

.

.

دلم همچو آسمان، پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند. عزیزم ولنتان مبارک

.

.

.

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق، مرا در خود کشیدی برمودای من!

(ولنتاین مبارک)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جامع ترین بانک معلومات عمومی , سرگرمی و دانلود مقاله , پایان نامه ,نرم افزار , آزمون استخدامی , نمونه سوالات در تمامی رشته ها و ... و هرآنچه به دنبال آن هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,622
  • بازدید ماه : 2,622
  • بازدید سال : 47,094
  • بازدید کلی : 299,217
  • کدهای اختصاصی



    .:ارسال برای یک دوست:.

    نام شما :

    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: