loading...
مرکز معلومات عمومی و دانلود پایان نامه
مدیر سایت بازدید : 266 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

اس ام اس تیکه دار

گاهی دوست دارم بدون پک زدن فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه می سوزد
شاید آخر فهمیدم چه لذتی می بری از تماشای سوختن من
.
.
.
راستش را بگو: نکند تو همان "این نیز" هستی که همیشه می گذری؟
.
.
.
دوره ای شده که حاضرم جای "پت" باشم اما یه دوست واقعی مثل "مت" داشته باشم!
.
.
.
از قبل هم باید حدس می زدم میروی
"رفتن" همیشه حتی در دستور زبان فارسی "لازم" است
.
.
.
وقتی به عقب بر می گردی متوجه میشی که جای بعضیا تو زندگیت خالی که نیست هیچ، اون موقشم زیادی بوده!
.
.
.
گاهی مرا یاد کن
من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی آسمان را به زمین میدوختی
.
.
.
هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها
.
.
.
نه حرفی برای گفتن، نه امیدی برای ماندن، نه پایی برای رفتن، نه تمایلی برای دوباره ساختن
تو از اول هم هیچ نداشتی!
.
.
.
صدایت نمی کنم که برگردی
مهم باشم، خودت برمی گردی
.
.
.
به بعضیا تو زندگی باید گفت: من چشم میذارم، تو فقط گمشو.
.
.
.
پشت چراغ قرمز! اعتراف کردم "دوستت دارم" تا هرجا مجبور شدی کمی مکث کنی یاد من بیفتی
نمیدانستم قرار است بعد من تمام چراغ های زندگیت سبز شوند
.
.
.
"بر باد رفته" صد بار بهتر است از "از یاد رفته"
.
.
.
فکر کنم به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد از چشمم اشک می آید
.
.
.
سگ بفهمه دوسش داری باوفا میشه. آدم بفهمه دوسش داری هار میشه
.
.
.
تو همیشه می گفتی: من، یه تار موی تو را به هیچ کس نمیدهم!
اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم!
حالا برو دست از سر کچلم بردار
.
.
.
به تعدادی جانورشناس ماهر برای توجیه رفتار بعضی ها نیازمندیم
روانشناسی دیگه نتیجه نمیده!
.
.
.
حرفش را ساده گفت: من لایق تو نیستم!
اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیح؟
.
.
.
همه چیز با تو شروع شد! اما... هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود حتی همین دلتنگی های من
.
.
.
من اگر به جای نیمه گمشدم دنبال دایناسور می گشتم، تا الآن یقینا پیدا کرده بودم!
.
.
.
این روزها دلم می خواد دستت رو بگیرم و از ذهنم پرتت کنم بیرون!
.
.
.
عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی و افتخار می کنی که عشق برایت این چنین است!
و من می خندم به برنامه هایی که هیچکدام، ارزش دیدن ندارند
.
.
.
باید بدجنس باشی تا عاشقت باشن، باید خیانت کنی تا دیوانه ات باشن، باید دروغ بگی تا همیشه تو فکرت باشن، باید هی رنگ عوض کنی تا دوستت داشته باشن
اگر ساده ای، اگر باوفایی، اگر یک رنگی همیشه تنهایی
.
.
.
آنان که "عوض" شدنشان بعید است، "عوضی" شدنشان قطعی است شک نکن!
.
.
.
این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند!
حیف از عشق که زیر دست و پاست
.
.
.
اسمت چه بود؟
می خواهم بن بست های زندگیم را به نامت کنم
.
.
.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اميد در تاریخ 1392/10/25 و 7:32 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد
معذرت بخاطر دير ديدن نظرتون
منم شما رو لينك كردم
شکلک
پاسخ : سلام ممنونمشکلک
مرسی دوست عزیزشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جامع ترین بانک معلومات عمومی , سرگرمی و دانلود مقاله , پایان نامه ,نرم افزار , آزمون استخدامی , نمونه سوالات در تمامی رشته ها و ... و هرآنچه به دنبال آن هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 488
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,883
  • بازدید ماه : 2,883
  • بازدید سال : 47,355
  • بازدید کلی : 299,478
  • کدهای اختصاصی



    .:ارسال برای یک دوست:.

    نام شما :

    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: