loading...
مرکز معلومات عمومی و دانلود پایان نامه
مدیر سایت بازدید : 455 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس بوسه - سری یک

 

به سلامتی دو بوسه

اولی وقتی بچه به دنیا میاد، مادر می بوستش ولی بچه نمی فهمه

دومی وقتی مادر از دنیا میره، بچه می بوستش ولی مادر دیگه نمی فهمه

.

.

.

می شنوم صدای عشق را از لا به لای نوازش های پر مهر تو

می شنوی صدای محبتم را از سوی بوسه های پر از عشق من

.

.

.

هر روز که می آمدی و بوسه ای می دادی، من آن را گره ای می کردم بین نخ های کاموا

حال که شال گردنی قرمز با هزاران هزار گره برای تو بافته ام نیستی

به خودم دلداری می دهم، برایش کوتاه بود؛ خوب شد که رفت!

 

 

.

.

.

خیال بوسه ای که اینجا جا گذاشتی اش، بر لبانم سنگینی می کند

به خاک می افتم در مقابلت، فکر می کنی چیز دیگری هم برای باختن دارم هنوز؟

.

.

.

فرقی نمی کنه دودی که مصرف می کنی سیگار باشه یا قلیون اما تو اون لحظه جای خالیشو پر می کنه

تقصیر ما نیست می خواست باشه تا ما بودنشو بوسه بارون کنیم نه اینکه خاطره هاشو دود کنیم!

.

.

.

کوچه پس کوچه این شهر تو را می بوید/عطر خوش بوی تنت ناب تر از مشک و گلاب

بوسه ای از لب شیرین تو شد سهم دلم/این غزل جای من امشب شده بد مست و خراب

.

.

.

نقش چشمان خمارت، چه کشیدن دارد/سایه ساران دو زلفت، چه لمیدن دارد

آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه/حس مستی لبت طعم چشیدن دارد

.

.

.

گرچه او مرهم نشد بر زخم های قلب من/روی زخم کهنه ام مشتی نمک پاشید و رفت

گریه هایش را درون بقچه ای پیچیده بود/وقت رفتن با لبی خندان مرا بوسید و رفت

.

.

.

سیگار بعدی را روشن می کنم، کامی از لبش می گیرم

بجای لب هایی که چندی است نبوسیده ام، انگشتانم بوی تند سیگار می گیرند

همان انگشتانی که همچو باد جنگل موهای تو را نوازش می کردند

دیگر این اندام سوزان تو نیست که مرا احاطه کرده، دود سیگار است و بس...

سیگارم که به آخر میرسد لبم را می سوزاند مانند بوسه ای که تو هنگام خداحافظی به آن تقدیم کردی

.

.

.

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است

ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جامع ترین بانک معلومات عمومی , سرگرمی و دانلود مقاله , پایان نامه ,نرم افزار , آزمون استخدامی , نمونه سوالات در تمامی رشته ها و ... و هرآنچه به دنبال آن هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,625
  • بازدید ماه : 2,625
  • بازدید سال : 47,097
  • بازدید کلی : 299,220
  • کدهای اختصاصی



    .:ارسال برای یک دوست:.

    نام شما :

    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: