loading...
مرکز معلومات عمومی و دانلود پایان نامه
مدیر سایت بازدید : 388 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 اس ام اس صبح بخیر

 

صبحت بخیر ای تمام هستی من دل دریایی من بی تو مردابیست .سلام ای صبح سرشار ..صبحت پرازاواز نسیم

.

.

.

ای تمام شوق زندگی سلام.ای سراپا همه خوبی سلام.ای راز جهان ری خته در چشم سیاهت سلام یاد نیلوفری تو عاشقم ساخته باز ....

.

.

.

صبح زمانیست که تو بیدار میشوی ...

ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است !

صبحت بخیر .

.

.

.

سلام دلبرک شیرینم سلام ناله شبگیرم سلام همره دیرینم سلامم را تو پاسخ گو صبحت بخیر صبحت به طعم باران پاییزی.

.

.

.

بی تو مهتاب تنهای دشتم بی تو خورشید سرد غروبم بی تو بی نام و بی سرگذشتم بی تو خاکسترم بی تو سلام صبح قشنگت بخیر نسیم منتظر باز شدن خورشید چشم توست.

.

.

.

دلنشين ترين صدا براي من

صبح بخیر عزیزترینم، اعتراف میکنم دیروز کمتر از امروز دوست داشتم منو ببخش.

.

.

.

سلام عطرگل یاس سلام هم ره هم راز صبحت بخیر.برام عزیزترینی.

.

.

.

 

زیباترین اتفاق صبح اون موقع ست که چشم باز کنی و بین تاریکی و روشنایی حضور یارت رو حس کنی..

اهسته دستش رو لمس کنی,نفس بکشی و با خودت بگی بیشتر از همه ی دنیا عاشقتم!!! "صبح زیبایت بخیر...!"

.

.

.

صداي خواب الود توست

وقتي بهم صبح بخير ميگي...

صبحت بخير تنها عشقم.....

.

.

.

سلام نفسم بهترین چیز نگاهی است که از حادثه عشق تر است وامروز این نگاه عاشقانه اتفاق خواهد افتاد .صبحت پراز التهابهای عاشقانه .

.

.

.

چقد زیباست چشمامو که باز میکنم اولین چیزی که میبینم صورت توء.

هستیه من شبامو به عشقه دیدن تو صبح میکنم.

صبحت بخیر عشقم....

.

.

.

صبح بخیر هستیم♥

صبح بخیر تمام دل بستگیم♥

صبح بخیر امید فردا ♥

صبح بخیر تمام سهم من از دنیا♥

.

.

.

الان كه چشماي قشنگت رو باز كردي يادت باشه كه ديشب يكي به يادتو چشماشو بست..........

.

.

.

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو

و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…

صبح نازت بخیر نانازم

.

.

.

صب بخیر زشتوی من

عاشق شلختگیه اول صبحتم...

موی بهم ریخته

چشای اینجوریت Oـo

صدای گرفتت

...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جامع ترین بانک معلومات عمومی , سرگرمی و دانلود مقاله , پایان نامه ,نرم افزار , آزمون استخدامی , نمونه سوالات در تمامی رشته ها و ... و هرآنچه به دنبال آن هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 327
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,162
  • بازدید ماه : 1,162
  • بازدید سال : 45,634
  • بازدید کلی : 297,757
  • کدهای اختصاصی



    .:ارسال برای یک دوست:.

    نام شما :

    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: