loading...
مرکز معلومات عمومی و دانلود پایان نامه
مدیر سایت بازدید : 307 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار

آدما به بدی وقتایی که ازشون ناراحتیم نیستن.
به خوبی لحظه هایی که باهاشون خوش می گذرونیم هم نیستن.
.
.
.
"حوا" که باشی بعضی ها "هوا" برشان می دارد که "آدمند"
.
.
.
تو را من "تو" کردم وگرنه "او" هم زیادت است
پس اینقدر برایم، شما، شما نکن
.
.
.
بعضی ها را در جوب باید شست تا لجن ها همه خوشحال شوند که کثیف تر از خودشان هم هست
.
.
.
گفته باشم! من درد می کشم؛ تو اما... چشم هایت را ببند!
سخت است بدانم می بینی و بی خیالی!
.
.
.
رفته ای؟
بعضی ها بهش میگن قسمت اما من تازگی ها بهش میگم به درک!
.
.
.
هر چیزی زیادیش دل رو میزنه، زیاد دوستت داشتم
هر وقت حرف دلمو زدم، دلتو زدم!
.
.
.
در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد.
اکنون نه مشترک هستی؛ نه مورد نظر!
.
.
.
زخم هایم به طعنه می گویند: دوستانت، چقدر بانمک اند
.
.
.
به مردی که زبان سکوت زن را بفهمد باید گفت: خدا قوت!
.
.
.
خسته ام رفیق، خسته
نه اینکه کوه کنده باشم، دل کنده ام
.
.
.
نترس جانم!
ظرفیت باور من به اندازه همه دنیاست
تو دروغت را بگو
.
.
.
سلام مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس چگونه شب ها را آسوده می خوابد؟
.
.
.
داور قلبم نه سوت دارد! نه کارت قرمز!
راحت باش! تا دلت می خواهد خطا کن!
سکوت می کنم باز هم سکوت می کنم
.
.
.
نبودنت هستیمو نابود می کرد ولی حالا بودنت...
میشه نباشی؟
.
.
.
کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن، می فهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره
.
.
.
این روزها جای خالی "تو" را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا "دوست ندارد"، احساس ندارد! اما هر چه هست "دل شکستن" بلد نیست
.
.
.
قرار نیست که همیشه من خوش باشم!
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم! امروز دیگری خوش است برای با تو بودن! و فردا یکی دیگر...
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست
تو می تونی
.
.
.
یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید راست میگه یا دروغ. اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا که با چشمشونم دروغ میگن!
.
.
.
این روزا باید دشمناتو فراموش کنی!
تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه یک دوست کاملا مورد اعتماده
.
.
.
چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند میزنم فکر می کنی خرم؟
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند میزنم!
.
.
.
خوش به حالشان!
خوش به حال اونی که وقتی در آغوشت آرام گرفت به او می گویی: قبل تر از تو، هیچ کس نبود در افکارم
.
.
.
داستان از آنجا شروع شد که تو اسمه تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر می کردم به تمدن رسیده ام!
.
.
.
تقصیر خودمونه!
بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم!
.
.
.
 بگذار س ک و ت قانون زندگی من باشد
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.
.
.
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جامع ترین بانک معلومات عمومی , سرگرمی و دانلود مقاله , پایان نامه ,نرم افزار , آزمون استخدامی , نمونه سوالات در تمامی رشته ها و ... و هرآنچه به دنبال آن هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,563
  • بازدید ماه : 2,563
  • بازدید سال : 47,035
  • بازدید کلی : 299,158
  • کدهای اختصاصی



    .:ارسال برای یک دوست:.

    نام شما :

    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: